16 Temmuz 2015 Perşembe

Beni Tanıyın |İLK YAZIM|

Merhabalar. Hepiniz bloğuma hoşgeldiniz. Bloğumu yeni açtım, önceleri İnstagram'da daha aktiftim. Hala aktifim. @tambirinstablogger dileyenler takip edebilir. Makyaj, stil, alışveriş, kişisel bakım gibi konularla ilgili yazılar yayımlayacağım. İsmim Zeynep ☺. Bloğumda yazılar yayımladığım süre boyunca acemi olduğum için bana yardımcı olursanız sevinirim
 Hatalarımı yumuşak bir dille hakaret içermeden düzeltme amaçlı yazılan, söylenen her türlü yoruma, mesaja açık olduğumu belirtmek isterim. Şu an için merak ettiğiniz bir ürün varsa, inceleme yazısı olarak yazabilirim ve ürün hakkındaki bilgi ve düşüncelerimi paylaşabilirim. Öneri, tavsiye almak veya vermek isterseniz çekinmeden bana ulaşabilirsiniz. Bir sonraki yazımda görüşürüz. Hoşçakalın! 😊❤💕

4 yorum:

  1. Merhaba öncelikle aramıza hoş geldin. ☺ seni de blog keşif etkinliklerine etiketliyorum. Ayrıntıları blogum daki blog keşif yazısı ve hakkımda bilmediğiniz 11 şey etkinliğinde okuyabilirsin. Ayrıca blogunu blog dajandama not aldım. Şu an telefondan kullanıyorum bilgisayara geçince blogunu takibe alicam 👍 benim blog adresim ;
    Makeupforart.blogspot.com
    Blog keşif etkinliklerine bekliyorum. Tanıştığıma çok memnun oldum. ☺😊 aramıza tekrar hoş geldin 🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de mobil olduğum için biraz zorluk çekiyorum ama yanıtlamaya çalışacağım 😊

      Sil
  2. slm cnm hayırlı olsun bloğun bende beklerim sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizinki hayırlı olsun umarım eğleniriz 😊

      Sil